mandag 11. august 2008

Lillehammer og Tromsø




Dette blir en veldig kort info om det meste som har skjedd siden jeg er så utrolig dårlig til å skrive.. Lillehammes gikk greit uten noen resultater og vise til, mens vi fikk vårt etterlengtete napp i hopp i Tromsø. Resten av rundene gikk også greit, men ikk optimalt. Må tilbake og trene to av/på. Vi har farten på felthindra nå, men vi mista feltet. Ikke at han hopper over så det blir feil, men vil ha en fin adferd på feltet! Jeg var med og starta lag med Nidaros, og det kom igjennom så vi fikk en pokal.. (vi var eneste startende lag..) Starta jo med Pinto også, og vi kom igjennom en bane.. Litt feil, men det skulle jo bare mangle.. I tromsø ble det 6 starter med Pinto, og 14 starter med Bajaz.. Så jeg fikk sprunget og brifa en god del!! Hadde en fin kjøretur og opphold!!

Eskil, meg, Bajaz og Pinto på polarsirkelen..








Kaja og Pinto slitne etter en dag på agilitybanen Bilen og hengeren til Bente og Torgrim som vi kjørte. Her er en alternativ nmiddag med mister lee med vann kokt på brenner.. Campingturister ja..
Her bodde Pinto


Og her Bajaz..






Noen dager etter hjemkoms ble det en fjelltur på Forolhogna. Fin tur som jeg legger ved noen bilder.

På tur opp, og hundene positeres villig..

På toppen!!På tur ned, og vi kan se toppen mellom Eskil og Steinen skiltet med Kvilsteinan.
Nede ved bilen igjen, og vi kan se soppen på Hogna som er den helt bakerste toppen en kan se bak Bajazn.


Etter det har det blitt noen bærturer. Og jeg har aldrig setten hund som er så gal etter bær som Bajaz. Han plukker bringebær og blåbær ffra buskene. Og i går fikk han valget mellom blåbær og frolic, og han valgte blåbær..


Har gså vært og trena EN gang.. På nidarosbanen med Linda og Gaya. Det var gjensynsglede mellom de to hundene som ikke hadde sett hverandre på lenge=) Fin treningsøkt ble det også!!


Eirin.

Ingen kommentarer: