torsdag 14. august 2008

Bajaz, ikke noen trekkhund nei..

På tirsdags kveld hadde jeg lagt igjen en leverposteitube ved siden av buret til Bajaz mens han var i bilen.. Det resulterte i at han spiste den opp.. Hadde fått i seg en del tubemetall også, men jeg regnet med at det kom til og gå bra.. De utroligste ting har kommet gjennom tarmsystemet til den gutten så litt metall var vel bare barnematen=) Og har ikke merket noe uvanlig heller, så det gikk vist bra denne gangen også.. Følger jo ikke med når han gjør sitt fornødende, men det har vel kommet ut.. Gikk en tur i skogen med flattene på ca 2 timer i går, og optimisten meg trodde at Bajaz var klar for en tur på sparkesykkelen.. (vet ikke om jeg har nevnt det, men vi kjøpte en pawtrecker på Troll i vår) Tok vist feil der!!! Bajaz hadde ingen planer om og trekke, så jeg måtte sparke, og hunden gallopperte fint ved siden av meg.. Jeg fikk trena meg selv da =( Noe som virkelig ikke var planen.. Ikke skogtur før treningstur!!

Eirin

1 kommentar:

Helen sa...

Det var godt at det gikk bra, mine hunder spiser også de rareste ting.
Jeg har også en Bajaz - og han lever opp til navnet sitt.