søndag 24. august 2008

Ag stevne=)

I dag hadde jeg 7 starter fordelt på 2 hunder. 2 på Pinto og 5 på Bajaz. Første løpet til Pino kunne gått bra om jeg ikke hadde sendt han over feil hinder.. På start 2 med Pinto klarte jeg og falle, så klarte vorstehren og hoppe inn i en hindervinge.. Ble disk på grunn av for mange vegringer, men jeg er fornøyd med innsatsen hans!!

Bajaz var værken på eller av i dag, men han var veldig flink på banen! Fikk 2 andreplasser på ag2 og hopp2 og fikk 3på åpen ag og 5 på åpen hopp. Kjempefornøyd!! Gikk feilfritt på lag, men vi var bare 2 som kom igjennom, så det ble felles disk..Må gratulere resten av gjengen også!! (ingen nevt, ingen glemt bruker man vel og si..) Fikk noen fine bilder av Maja, så jeg legger ved et=)

Eirin (som har meldt seg på 2lp konkuranser i september.. gale menneske!!)

1 kommentar:

Nina Knudsen sa...

Håper ikke den lydighetsgalskepen sprer seg... Da lever vi farlig

Moma