søndag 31. august 2008

Fanny kurs

Da har jeg og Bajaz vært på agility handlings kurs til Fanny( http://www.klickerklok.se/ ). En utrolig lærerrik helg, og trolig det beste kurset jeg noen gang har vært med på(og det begynner og bli noen!!) Fikk mange gode tipps, og kjørte mange kombinasjoner som fikk oss til og tenke.. Og jeg fikk mye og trene på!!! Bajaz oppførte seg eksemplarisk. Det er deilig og ha en hund som vil jobbe!! Tror bare det ble 1 riv i løpet av hele helga, og det er snakk om mange hunder!!! Kjempefornøyd!! Fint vær og hyggelige folk! Mulig jeg finner det for godt og skriver mer om kurset, men ikke i dag.. Legger ved et stili bilde av Bajaz som Linda tok da vi trena agility på fredag=) Bajaz på vill fart etter ballen sin!!

Eirin (som har stor motivasjon for agility for tiden, og ganske så mye mindre for lydighet(desverre))

1 kommentar:

Linda og Gaya sa...

he he...husker denne ja! Var LITT skeptisk i det kjeften kom flygende mot meg, men ellers bra:)