lørdag 23. august 2008

Deilig tur i dag!!

Tok desverre ikke med kamera, for hadde jeg gjort det hadde det blitt mange fine bilder! Gikk til et lite vann i skogen og satt der minst tre kvarter og bare så på at hundene kosa seg i vannet! Pinto var så og si konstant på svømm etter diværse innsekter om vannliljer. Vannliljene så også Bajaz på sitt oppdrag å få inn på land. Så da vi dra var det ikke mange hele blader liggene ute på vannet på den siden jeg satt, og ingen blomster=) Bobby tok en svømmetur i ny og ned og koza seg med og gnage pinner og lukte i lufta. På turen tilbake til bilen gikk vi opp på en topp. Det var veldig bratt og komme opp, men veien jeg valgte og gå ned var enda brattere!! Men de tre hundene og jeg lever da enda=)

Forige helg holdt jeg konkurranselydighetskurs på Høylandet. (eller det ble et blandingskurs av lp, hverdagslydighet, valpekurs, jaktkurs og gjeterkurs) Men en trivelig gjeng det var det!! Bodde til hun som hade tatt insjiativet(hvordan skrives det?) til kurset og vi fant ut at vi faktisk var tremeninger=) Artig og kjøre 3,5 time for og holde kurs til noen , så viser det seg at vi er i slekt!! På lørdagskvelden gikk vi en tur, Jeg hadde med meg Bajaz og hun (Marianne) sin Aussie Oliver. Guttene kom godt overens, men Bajaz ble litt lei konstant gjeting så han måtte si i fra..

I morgen er det agilitykonkurranse og jeg stiller med Pinto og Bajaz. Har ingen forhåpninger, for vi har ikke trena mer en en gang siden Tromsø.. Men man må jo prøve=) Eskil drar til Sverige på jakt etter konkurransen men Pinto og blir borte ca ei uke.

Eirin

Ingen kommentarer: