torsdag 23. oktober 2008

Koselig Årnes tur!!

Det var en kjempekozelig tur til Årnes med Nina, Annica og Marianne pluss hunder. Og resultatene er jeg også ganske fornøyd med!! Rivebajaz klarte og få seg et napp i hopp!! Noe jeg trodde det kom til å ta lang tid før vi fikk til. Handlinga var grei, og ingen tvil om hvor hunden skulle. Kjempe grattis til Annica som fikk det siste nappet hun trengte til Sisco!! Veldig kort oppsumering, men det var en tur jeg ikke har noe i mot a vi repiterer neste år=)

Forige helg var jeg og holdt et kurs i Rally lydighet i hitra og froya hundeklubb. Kjempekoslige folk som kommer til å gjøre det stort i Rally!! Til helga blir det debut i klasse 2 på fosen. Det blir spennende...

Har invistert(250kr) i ei lamineringsmaskin så nå skal jeg fortsette å laminere diverse ting som kan lamineres.

Eirin (som ikke har fått en lamineringsavhengighet)

Ingen kommentarer: