lørdag 4. oktober 2008

Agility KM i Nidaros

I dag starta jeg og Baj på KM i agility i nidaros. Det gikk ikke særlig bra. På hopp stoppa han og snusa, noe han altid gjør når jeg ikke varmer han opp nok.. Men snusinga varte bare i 2sek så vi kom da igjennom. På ag klarte jeg og sende han over feil hinder. Da jobba dyre bra etter nok oppvarming, men føreren jobba ikke like bra... Skal prøve og forbedre det i morgen på KM i gauldag i ag og lp. Lurer på å starte i lp2... Og med den avstandsdirigeringa vi har kommer det nok til å gå til skogen..... Men det regner jeg med jeg kommer til å skrive om en gang.. Trener en par griser for tiden og legger inn bilder av dem. På det ene bilde bruker de trynene sine til det de er ment for=)




Eirin(som jobber med motivasjonen til i morgen..)

Ingen kommentarer: