mandag 6. oktober 2008

Bedre motivert=)

I dag var jeg litt mer motivert på trivlige gauldalbanen. Kom gjennom ag med noen feil. Så var det lp. Der skulle jeg gå med Gaya=) Har så å si ikke trena med henne før, men det gikk supert. Selv om jeg ga feil kommando i ny og ned. Hadde det vært offesielt hadde det blitt opprykk til elite. Mulig jeg skal starte offentlig med henne en gang. Det blir spennende!! Bajaz nulla heller ikke på noen øvelse i sin deby i lp2. Ble klubbmester med Gaya i lp3(eneste ekvipasje)og med Bajaz i lp2(2 ekvipasjer) Veldig fornøyd med klompen!! På hopp diska vi da jeg sendte han over feil hinder igjen=) Min nye trend. Håper jeg slutter med det før helga. Da drar jeg, Bajaz, Nina med Bender og mulig Saga, Annica med Yes og Cisco og Marianne med mulig 5 hunder, deriblant Luna. Det blir 4 tobeinte og mulig 10 firbeinte i en bil. Det blir sosialt og koselig!! Gleder meg!! Før den tid er det klubbmesterskap i lp i Nidaros der jeg skal delta og være med og arrangere.

Eirin(som skal til byen og trene griser, og besøke Tina toller)

Ingen kommentarer: