lørdag 3. februar 2007

Pissvær!!

Etter at vi fikk all den fine snøen kom jo selvsakt mindværet, og alt er blitt sørpete. Ikke motiverende vær å være ute i!! Men er man så heldig å ha hundepelser som ikke er kresene på været, er det bare å ha seg ut å gå. Var jo ikke så ille når man kåm ut.. Ble ikke lange turen, men de fikk springe lør i skogen i løssnøen. Så nå er de fornøyde!!

På onsagen skulle vi kjøpe kondomdress til Scott. Dro til dyrenes vedren der jeg har 20% på alt. De hadde jo selvsakt ikke størrelsen, men de skulle få den inn dagen etter. Den kosta 750kr.. Dagen etter dro jeg på Troll for å Kjøpe potesokker, og spurte baare for moro skyld hva dressen kosta der, 549kr. Og han sa jeg skulle få mulig framtidlig forhadler av troll hundefor rabatt, så da kom den ned på 495kr.Enda jeg sa jeg var veldig fornøyd med det foret jeg forer på!! Ble så jeg kjøpte den, og 3*4 potesokker, og enda ble det billigere enn om jeg skulle handla på dyrenes verden. Greit å se an priser før man handler ja!!

Eirin

Ingen kommentarer: