lørdag 24. februar 2007

Fin tur!!






Eskil, flattene, vorstehren og jeg gikk til Høgstein i dag. Mye bedre føre enn forrige helg. Vi gikk oppe på skaren i dag. Flinke hunder!! Tok en del bilder, og setter inn noen av dem her. Eskil og hundene, Jeg og flattene. Etter bildet av meg ble tatt, tenkte jeg å sette meg ned og ta et bilde, det resuterte at Basa fikk helt panikk, og torde ikke lengere gå nære kanten, og det var rett etter jeg måtte rope han inn fordi han var så lagnt ute på kanten at jeg var redd for at han skulle falle utenfor. Snål hund!! Det skal sies at det en en del meter ned, så det er vel like greit at han har litt respekt for kanten. Jeg tok et bilde der pelsdyrene venter på tilatelse til å spise. Fornøyde hunder som ligger på gulvet og sover!!
Eirin

Ingen kommentarer: