søndag 20. januar 2008

Vinter agility trening!!

Nidaros bhk har innetreninger i en ridehall som jeg kunne få bli med på to ganger i uka, tirsdag og søndag, så nå på tirsdag dro vi på trening. Men jeg var ikke spesielt motivert til å trene, så da ble ikke Bajas det heller. Det ble satt opp to små baner. En ag og en hopp så to og to hunder var inne om gangen. Egentlig bra trening for Bajaz, men jeg kjennte at disse treningene gidder jeg ikke dra på mer.. Blir for sent og komme hjem elleve om jeg må tidlig opp dagen etter.. Så da er det bra det er en annen koslig gjeng som møtes så vi kan trene!! Så i dag var det jeg, Annica og Beate som møttes på Rotvoll. Yes hadde løpetid så første runde ute med sasagutten ble det lite bra trening ut av.. Så da ble det fort bilpause.. Men de neste rundene fungerte bra!! Trente på serpentiner, "pulling" og slalåm. I kveld har jeg også tatt fram min slalåm og trena litt. Må bli flinkere til det!!
Et bilde av "smågutan" som deler seng. Eller.. Bajaz ville dele seng med Pinto. Bajaz egene seng kan skimtes borenfor.
Eirin

Ingen kommentarer: