tirsdag 15. januar 2008

Ingen blogging, ingen trening??

Nei da.. Trener lp som bare det, selv om det ikke skrives noe her.. Gleder oss til konkuranser til våren!! Både lp og ag!! Var og trena agility med en gjeng på rovoll på lørdag. Folk har jo noen hindere hver, så det ble nesten en full bane til sammen! Har meldt meg på 3 kurs til våren, 2ag og 1lp. Gleder meg!!

Til vanlig bruker jeg og slippe Bajaz og sende han ut i skogen for og gjøre sitt fornødene, men på lørdag måtte jeg plukke opp, og hva ser jeg i bæsjen? En svit stor spolorm.. Kvalmt!!! Så da ble det ormekur til middag. Og i går kom søsknene til orman ut også, ormekuren fungerte!! Urolig KVALMT!!!! Så na har alle fått ormekur her i huset!! Og jeg skal bli flinkere til åv og til la bæsj ligge og bli kald for å se om det er orm der... Stakkars hund som er invadert av orm!!

Jeg er nå i lydighetskomiteen i nidaros. Så da satser jeg på at skal jobbe for å få gode kursholdere til og holde kurs for klubben!!

Eirin

Ingen kommentarer: