tirsdag 9. september 2008

Bajaz sitt første pinnespor!

I dag har han gått sitt førse spor med pinner i! Etter inspirasjon og tipps fra Nina måtte jeg bare prøve!! Plukka med meg 6 pinner før jeg kjørte og hadde dem i lomma slik at det skulle lukte mye av dem. Så la jeg sproet med ca 8 vinkler. Dro deretter en times tur en lien kjøretur fra sporet med Bobby, Bajaz og Pinto. Deilig høstvær!! Så gikk jeg sporet med Bajazn. Satte han ikke på sporet i dag, men tok sporoppsøk. Han gikk riktig veg og det tok ikke lang tid før han tydelig hadde en pinne i nesen. Han plukka og jeg jubla og belønna (stolt,sttolt,stolt!!!) Da vi hadde kommet til siste pinnen som han fannt hadde han funnet 4 av 6 pinner, noe jeg er veldig fornøyd med. La mange pinner så det var større mulighet for at han plukka noen. Må prøve og få til en pinnespor til om ikke lenge..
I kveld blir det lp og ag trening på Fremo til Gauldal. Håper jeg får noe uttav det!!

Eirin

1 kommentar:

Nina Knudsen sa...

Så flink dokk e. Vi må ta et spor igjen, også kan vi ta løpetrening :)