søndag 25. november 2007

Skitur

I går og i dag gikk jeg og Eskil til hytta på skitur. I går gikk jeg med Bajaz, og Eskil med Scott og Pinto, og i dag gikk jeg med Bobby og Bajaz, og Eskil med Pinto. I går ble jeg dradd av Bajaz uten og måtte hjelpe til så mye, men selv om jeg hadde to i dag var det det kjempe tungt føre så det var hart og være trekkhund og hart og være meg. Kjenner jeg er stiv i skimusklene mine. Deilig og ha tre fornøyde hunder som ligger flat ut rundt føttene mine!! Fikk v&h i maten sin igjen i dag. Jeg fikk endelig ork over meg til å dele opp 20kgblokka. Så nå blir det det til den er ferdig. Og da håper jeg den udelte blokka i fryseren blir den siste jeg trenger og dele opp selv siden de jeg kjøper av holder på og lage en vomdeler.

Eirin, som håper snøen blir liggende...

Ingen kommentarer: