lørdag 20. oktober 2007

Agility klasse 2

Vi jeg og Eskil dro til Årnes på dobbelt stevne helga 13/14 oktober, med et lite håp om å få det siste nappe i ag. Med da vi diska både ag og hopp på lørdag på grunn av dårlig føring fra meg, hadde jeg lite trua på søndagen. Og det ble ikke akkurat noe bedre da vi starta søndagen med å diske i hopp på grunn av at jeg rota meg bort i banen. Men på ag kom en bane som passa Bajaz og meg, og vi kom igjennom med bare et riv, og det siste nappet var et faktum. Så da blir det klasse 2 i ag til våren, mens vi må få noen napp i hopp. Var på klubbmesterskap på nidaros i dag. Kom gjennom hopp med noen riv, mens Bajaz var veldig ukonsentrert på ag og diska. Neste lørdag skal vi debutere i lp i Bjugn.Det blir skummelt!!

Bilde er fra en av høstens blåbærturer. Ble deilig blåbærsaft, og blåbærpay som kan nytes utover vinteren som kommer=)

Eirin

Ingen kommentarer: