tirsdag 14. august 2007

Tiden flyr gitt.

Lite blogging, men det betyr ikke at jeg og hundene ligger på latsiden, heller motsatt!! Har konkurert på en par stevner til i agility med Basa. Har ikke blitt flere napp, men er en stolt mor fordi!! Gutten begynner å bli voksen!! Takler hunder bedre, og overser dem mye mer. Syner forl ikke err så ekkle lengere.. Har trena hundene i saccovogna regelmessig i sommer, og er veldig fornøyd med den!! Har blitt mat jeg mye agility i sommer, men jeg har bestemt meg for å klare å starte lydighet i høst!! Selv om fellesdekken ikke er god, og tannvisninga ikke er noe stas.. Men om det ikke sår bra har vi altid agilityen. Har en liten plan om et ag stevne til i høst.

Dajaz elsker ag mer og mer, så motivasjonen er det ikke noe å snakke om. Men vi sliter litt med at jeg skal gå på venstresiden av slalommen, men det er høstens mål. For min del, skal jeg slutte og klappe, og ikke kroke meg i ryggen, og holde meg i bevegelse hele tiden.. Ikke lett og klare å gjøre alt det på en gang altså.. Men nå skal jeg til farmen og trene agility igjen!!

Eirin

Ingen kommentarer: