onsdag 2. mai 2007

Vår



På fradag dro jeg og Eskil med Bajaz og Pinto på agilitybanen til gauldal. Første runde etter vinteren, og Bajaz hadde ikke glemmt=) Men ser jeg må bli flinkere til å føre riktig!! Pinto prøvde også en del hinder, og syntes det var skøy!! På Lørdag la jeg et spor til Bajaz på ca 180m. Dyre gikk bra, men plassen jeg la sporet hadde så mange greiner som traff meg i ansiktet, så jeg måtte slippe lina. Men han gikk den siste vinkelen riktig og fikk sluttbelønninga. På mandag var vi på trening på gløs, gikk en tur med Gaya først ved Nidelva. Var i utgangspunktet ikke meninga a Bajaz skulle bade, men han hadde andre meninger.. I går la jeg et nytt spor til Basa. Bedre sted og legge sporet som ble 350m langt, med en liggetid på en time, med fire vinkler. Det gikk veldig bra!! Rota litt i en vinkel, men han tok seg inn igjen!! Må bli flinkere til å legge spor!!!

Skal prøve å loggføre sporene jeg legger, så jeg kan legge de opp så bra som mulig! En enkel måte å gjøre det er å lage en tegning som jeg gjorde av det siste sporet. Spørsmålet er vel om jeg kommer til å være flink og fortsette og tegne de ned, men det er lov og håpe!!


Eirin

Ingen kommentarer: