mandag 2. april 2007

Påske=)

Da er påska her, og den må jo brukes til å trene hund. Marit lurte på om jeg ble med å gå spor på søndag, og det kunne jeg. Men siden det var så lenge siden basagutten hadde gåt spør tenkte jeg at det var smart å gå et spor på lørdag. Tok med meg Eskil, Pinto og flattene for å lufte dem ved elva før vi gikk spor. Ved elva var det en plass det var veldig brådypt, og jeg tenkte at det var en bra plass og kaste pinne som flattene kunne hoppe uti og hente. Problemet ble at tre hunder hoppet etter pinnen, men bare to av dem kunne å svømme, se da var det bare og vasse uti og hjelpe en vorsteh som holdt på å drukna. Ble bløt, men redda dyre=) Gikk et spor, og basa hadde ikke glemmt hvordan vi gjør det. På søndagen gikk han to spor. Fannt pølsa i enden. Må prøve å gå litt mer med han. Det er bare så kjedelig å vente på at spore må ligge... Skal på trening i dag, så får vi se om Bajaz klarer og konsentrere seg.

Eirin

Ingen kommentarer: